En començar, vam llegir una petita biografia d'ella com a presentació i, a continuació, la Maite ens va explicar com va començar a escriure i quina història té la Càndida, la protagonista de la novel·la que hem treballat en aquest segon trimestre. Així vam saber que va néixer d'uns relats que la Maite publicava a un diari i que, posteriorment, va recollir fins a formar un llibre anomenat Frena, Càndida, frena. Amb els anys, aquest llibre va quedar una mica antiquat i gràcies a les peticions d'alguns joves, es va decidir a renovar-lo i, com a resultat, va aparèixer aquesta novel·la que hem treballat a l'escola.Després, vam tenir l'oportunitat de fer-li algunes preguntes per conéixer més encara els personatges i la història de la Càndida i, també, sobre l'ofici d'escriptor. Per últim, vam tenir la sort d'emportar-nos a casa el nostre llibre signat per l'autora!

No hay comentarios:
Publicar un comentario